Известие

Collapse
No announcement yet.

Предна лява полуоска оплескана в масло - причина?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Предна лява полуоска оплескана в масло - причина?

    Здравейте, колеги!
    Вчера, връщайки се от Хасково малко "поизпържих" Алфичката и когато се прибрах, видях че изпод колата капе масло. Качих я на канала и установих, че цялата лява половина (външно, вътрешно каре и полуоски) бяха омаслени. Маслото беше оклепало дори и стабилизиращата щанга с биалетката, та и подкалника ми беше опръскало.
    Въпросът ми е - откъде може да е теча?
    Дали не изпуска семеринга на скоростната кутия? ...дали маншона на карето е изпуснал грес? А възможно ли е нещо от кормилната рейка да е? За последното питам, защото вчера, при изпреварване с висока скорост (160-170км/ч) лявата страна нагази в една локва и се получи огромно натоварване, което почувствах в/у волана, но реагирах на време и успях да го задържа.

    П.П.
    имам спомен, че преди време или TRENDI или kris11 бяха писали за подобен проблем, но не можах да открия темата, а и не си спомням дали проблема тогава беше решен.
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2


    Аз бих ти препоръчал да видиш какво е останало в скоростната кутия. И при мен тече но между двигателя и скоростите. При последната смяна източих малко над 1,2 литра вместо предписаните 2
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #3
      и 5та предавка заминава щото остава на сухо
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #4
        Дееба и фиатските скорости
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #5
          Колега най-вероятно е семеринга на полуоската откъм скоросната кутия. Аз получих същият теч цялото окачване включително и поткалника бяха в масло .Моят семеринг като го свалих беше с износен оплътнителен борд и при по-висока скорост неможе да задържа маслото в кутията и го хвърляше. Семеринга го взех нов за около 15 лв. Течът може да е още от препълнена с масло скоростна кутия. Пусто масло все намира от каде да излезе .Това мога да ти дам като савет, успех с ремонта.

          Comment


          • #6
            П.П.
            имам спомен, че преди време или TRENDI или kris11 бяха писали за подобен проблем
            Тая веселба още не ме е застигала (чук-чук)... не съм бил аз.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              Сппоред мен ти е протекла рейката
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Опитах се да локализирам проблема, по цвета и мириса на течността, която се е разплескала - прилича ми на диференциално масло... Но в същото време, пък нивото на хидравличната течност в казанчето съвсеем мъничко е спаднало и при завъртане на волана в състояние на покой се чува едно лееко жужене (нивото на течността е доста над минимума). Това поражда у мен и съмнения за рейката
                А смяната на семеринга на полуоската в в скоростната кутия лесна ли е? Само полуоската ли се сваля или трябва и нещо по скоростната кутия да се разглобява?
                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                Comment


                • #9
                  Смяната не е много трудна. Изважда се само полуоската и се сваля едно капаче от скоростната кутия в което е набит семеринга. Капачето се държи с 4 болчета към кутията.При изваждането на полуоската обаче ще ти изтече всичкото масло от кутията или това което е останало добре е да имаш съд под ръка за да го събареш, защото не е евтино.
                  ALFA 155 1.8 TS. 94г.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pesho ot vraca
                    Смяната не е много трудна. Изважда се само полуоската и се сваля едно капаче от скоростната кутия в което е набит семеринга. Капачето се държи с 4 болчета към кутията.При изваждането на полуоската обаче ще ти изтече всичкото масло от кутията или това което е останало добре е да имаш съд под ръка за да го събареш, защото не е евтино.
                    ALFA 155 1.8 TS. 94г.
                    Благодаря за инфото, колега!
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • #11
                      Същия проблем и при мен.

                      Comment


                      • #12
                        Същия проблем и при мен.

                        Comment


                        • #13
                          Извинявам се, че не информирах съфорумниците за решението на проблема.
                          Проблема се оказа в семеринга на скоростната кутия. От смяната му до сега на въпросното място вече не се забелязва теч на масло. Др. е въпроса колко е истински семеринга и колко време ще издържи преди да почне да пропуска отново
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • #14
                            Извинявам се, че не информирах съфорумниците за решението на проблема.
                            Проблема се оказа в семеринга на скоростната кутия. От смяната му до сега на въпросното място вече не се забелязва теч на масло. Др. е въпроса колко е истински семеринга и колко време ще издържи преди да почне да пропуска отново
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • #15
                              Семеринга , ама и новите са боклуци .Вече ми писна да подменям части сменени преди 1-2 години.
                              Снощи - стартер - включвателя се преиба , а го сменят с нов и нов четкодържател през май 2006г -ба си за 1 година и се скапа
                              Дачтик на радиатора - изкара ЦЯЛ ПОЛОВИН ДЕН и то не е карана колата през цялото време.
                              Спирачна помпа и нея сменях през септември 2006 г и нещо взе да не ми харесва ...

                              Носачи Вема - двам 19500 км изкараха , бензинов маркуч чешки
                              - за високо налягане и то от магазин на познат - за 1,5 година се напука

                              2005г за голфа взех чисто нов венилатор световноизвестен Топран - 2 скоросен - за 1 год му се изметна пластмасовата перка от температурата на радиатора и се получи дисбаланс и изпищя 1 ва степен. Като заработи вентилатора цялата предница се тресе.
                              Миналата година го смених с оргинален Бош от ударена кола.
                              В тази смисъл и в битовата техника е така - 2005 г сменях семеринга на пералнята и то уж от силиконова гума -тази година пак .
                              Силиконовата се изпече от температурата при сушене . / на пипане приличаше на силикон и беше синкава/ вече екстра сушене няма да има

                              вече съм се видял в чудо. всички магазини зареждат от 1-2 големи вносителя и все боклукчиви части.
                              Как 1 носач оригинален изкарва 10-12 години 200 000 и кусур километри, а 1 от магазин 5-6 месеца или 20 000км
                              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                              Comment

                              Working...
                              X